Clone of Quick Scan -palvelut
Toimivimmat käytännöt ovat sujuvia ja mukautuvat näppärästi tullimaailman muutoksiin. Quick Scan -palvelujemme ja itsearviointien avulla yrityksessä tiedetään aina, missä mennään, ja pystytään tunnistamaan toiminnan riskit ja mahdollisuudet.
Jätä yhteydenottopyyntö, niin asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.
Katsomme, miten tullinimikkeitä, alkuperäasiakirjoja, tullausarvoja ja muita tullitietoja hallitaan yrityksessä, ja autamme tunnistamaan tietojen laatuun liittyvät riskit.
Analysoimme dokumentoidaanko tavaravirrat selkeästi, miten ne dokumentoidaan ja miten ajantasaisia rutiineja yrityksessä käytetään.
Arvioimme minkälaista tulliasioiden osaamista yrityksestä löytyy ja onko sitä tarve kehittää.
Selvitämme voimassa olevat tulliluvat ja mistä luvista yritys voisi jatkossa hyötyä.
Selvitämme vastaavatko yrityksen käyttämät tullausohjelmistot sen nykyisiä ja tulevia tarpeita, ja esittelemme digitalisaatioon liittyviä vaihtoehtoja.
Quick Scan -palvelut ja arvioinnit | Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
Miten Quick Scan toimii?
Asiantuntijamme viettävät useita päiviä organisaatiossa muodostaakseen kattavan kuvan siitä, mitä yrityksessä tapahtuu. Keskustelemme työntekijöiden kanssa, tutkimme nykyisiä prosesseja ja teemme data-analyyseja, ja kaiken tämän tiedon pohjalta annamme arviomme riskeistä, mahdollisuuksista ja parannuskohteista.
Mitä hyötyä Quick Scan -palvelusta on?
Quick Scan:
antaa luotettavan tilannekuvan yrityksen nykyisestä tullitoiminnasta
auttaa riskienhallinnassa
parantaa ja tehostaa tullitietojen ja tulliasioiden hallintaa ja pitää huolen, että yrityksen toiminta on vaatimusten mukaista
auttaa suunnittelussa ja edistää digitalisaatiota.
Miten Quick Scan -arvioinnin tulokset toimitetaan?
Käymme läpi yrityksen tullausasiat useasta eri näkökulmasta ja laadimme niistä raportin, missä erittelemme potentiaaliset riskit ja mahdolliset parannuskohteet.
Kuinka kauan Quick Scan vie?
Tavallisesti kolmesta viiteen päivään riippuen yrityksen koosta ja tullitoiminnan kohteena olevista maista.