Neuvonta- ja helpdesk-palvelut
Tullimaailma voi olla mutkikas, eikä se koskaan pysähdy. Tulliviranomaiset tarkkailevat tavaravirtoja maalla, merellä ja ilmassa aina sillä hetkellä voimassa olevien lakien ja asetusten mukaisesti. Tullimuodollisuudet muuttuvat ja kehittyvät jatkuvasti. Jos kokonaisuus tuntuu vaikealta hallita, meidän helpdesk-palvelumme auttaa.
Jätä yhteydenottopyyntö, niin asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Helpdeskimme tarjoaa asiantuntija-apua helposti ja vaivattomasti kaikissa tullitoimintaan liittyvissä kysymyksissä. Voit kysyä yksittäisen kysymyksen tai jos arvostat jatkuvampaa tukea, valita määräaikaisen palvelusopimuksen. Meiltä saat apua niin käsillä oleviin ongelmiin kuin monimutkaisempiin, konsultointia vaativiin kysymyksiin.
Helpdeskimme auttaa ongelmissa, joiden ratkaiseminen ei vaadi paljon aikaa tai selvitystyötä.
Onko sinulla kysyttävää tavaranimikkeistä, STT-päätöksistä, tuonti- ja vientivirroista, brexitistä tai vaikkapa lupamenettelyistä?
Asiantuntijamme auttavat mielellään.
Konsultointi voidaan tehdä puhelimitse, MS Teamsin kautta tai sähköpostitse. Varaa aika ja saa konsulteiltamme vastaus mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Haluatko tietää, miten voimme auttaa yritystäsi eteenpäin?
Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
Mitä helpdesk tekee?
Helpdesk neuvoo erilaisissa tullaukseen liittyvissä ongelmatilanteissa. Kun tarvitset pikaisesti neuvoa tai tukea, konsulttimme vastaavat kysymyksiisi puhelimitse, MS Teamsin kautta tai sähköpostitse. Kysymykset voivat koskea tuontia, vientiä, luokittelua, tullimenettelyjä tai lupa-asioita.
Mitä määräaikainen palvelusopimus pitää sisällään?
Määräaikaisella palvelusopimuksella neuvontapalvelumme on asiakkaan käytössä 3 tai 6 kuukauden ajan määritellyn kuukausittaisen enimmäistuntimäärän puitteissa.
Mitä hyötyä määräaikaisesta palvelusopimuksesta on?
Palvelusopimuksella yrityksesi varmistaa, että se saa tarvitsemaansa tullitoimintaan liittyvää neuvontaa nopeasti ja vaivattomasti. Asiantuntijatason osaamista kilpailukykyiseen hintaan!